interview met Maria Magda Lena (oma)

Ik wou op mijn 12 of 13 jaar naar de academie. Omdat ik graag teken. Ik heb ook een lievelingstekening. Dat is een tekening met een bed op, een meneer met een hoed, granen, de zee en een venster met bakstenen rond. Ik  teken het liefst met grafiet potlood. Ik wou met mijn tekeningen een grote kunstenaar worden. Ik teken meestal de:

  • natuur
  • oude schuren
  • landschappen
  • levend model.

Ik ben heel blij met mijn talent. Toen ik klein was tekende ik heel veel. Meestal teken ik graag alles behalve stilleven.(106)Image1-12kunstwerk 2kunstwerk 4

One thought on “interview met Maria Magda Lena (oma)

Leave a Reply

