interview met Rosita over kippen.

Ik vind het super leuke dieren (kippen). Omdat je ze kan aaien,  pakken, knuffelen, ze leggen eitjes en ze eten je compost op. Sommige kippen leggen veel eitjes en sommige niet. Het hangt er van af.

WIST JE DAT KIPPEN COMPOST ETEN!!

Ze eten bijna alles behalve:

  • vlees
  • en hun eigen schalen.

BESCHERM JE KIPPEN GOED TEGEN VOSSEN!!

Je moet je kippen goed beschermen tegen vossen. Ze proberen veel om hun prooi te vangen. Dus doet de boer`s avonds het hok dicht. Ik geef mijn kippen veel liefde. Ik heb ook een lievelingskip. Omdat ik die heel lief vind en heel leuk en mooi.

DUS KIPPEN RUIMEN JE FRUIT, GROENTEN EN BROOD OP!

20170714_112320IMG_3014

2 thoughts on “interview met Rosita over kippen.

Leave a Reply

